قوانین و مفررات و ساست حریم خصوصی شرکت شیمی پژوه سهند

 

الف) برگشت کالا یا انصراف از خرید

۱ – قبل از ارسال کالا:

در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار در مدت زمان ۲۴ تا ۴۸ ساعت مسترد خواهد شد.

۲ – بعد از ارسال کالا:

برای انصراف از خرید بعد از ارسال کالا باید شامل یکی از شرایط هفت روز ضمانت بازگشت کالا باشد (موارد در پایین ذکر شده است) .

توجه داشته باشید هزینه ی عودت کالا بر عهده خریدار است. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)
همکاران ما تمام تلاش خود را می نمایند که مشخصات قید شده در مورد کالاها ، از تولیدکننده محصولات دریافت و در سایت درج شود ، اما در صورت ثبت خطای ناخواسته در اطلاعات ، تنها راه حل فقط بازگشت کالا به شیمی پژوه و عودت وجه به مشتریان عزیز می باشد .

ب) گارانتی در زمان تحویل کالا :

به مدت گارانتی و شرایط مندرج در کارت گارانتی دقت فرمایید ، مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و در کنار قیمت این کالاها درج شده است (در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت یا هرگونه سوال در مورد گارانتی با فروشگاه اینترنتی شیمی پژوه تماس بگیرید) شایان ذکر است که خریدار در صورت بروز مشکل برای محصول خود می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام نماید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه در شیمی پژوه

آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های شیمی پژوه سهند بوده است و این شرکت می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. شما می توانید محصول خریداری شده را در صورتیکه دارای شرایط بسته بندی اولیه باشد تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا و پس از تماس با واحد پشتیبانی شیمی پژوه سهند مرجوع نمایید . همچنین می توانید تا ۷ روز پس از خرید در صورتیکه کالای شما از نظر فنی دچار مشکل شود با این شرکت تماس بگیرید و از خدمات پشتیبانی ۷ روزه ما استفاده کنید .

شرایط استفاده از خدمات پشتیبانی ۷ روزه شیمی پژوه سهند

۱ – در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی یا ظاهری یا هر دو باشد. خریدار می بایست بلافاصله پس از تحویل گرفتن کالا آسیب یا ایراد فیزیکی و فنی مشاهده شده را حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به خدمات پس از فروش این شرکت به اطلاع واحد پشتیبانی برساند در غیر اینصورت هیچ مسئولیتی بر عهده این شرکت نبوده و امکان مرجوع کردن کالا نمی باشد.
۲ – این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود.
۳ – اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.