نمایندگی محصولات Bostik

نمایندگی فروش محصولات Bostik

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی شیمی پژوه سهند نمایندگی فروش محصولات چسب و رزین Bostik در ایران را برعهده دارد. در ادامه به بررسی تاریخچه این شرکت می پردازیم.

بوستیک در سال ۱۸۸۹ به عنوان شرکت بوستون بلکینگ (Boston Blacking Company) در چلسی ماساچوست تاسیس شد. در اواخر دهه ۱۹۲۰ این پیشگام صنعت کفش در حال ظهور در سه قاره گسترش یافت و بیش از ۱۰۰۰ متخصص و شیمیدان کار میکرد.

اتحادیه کفش ماشین (USM)، شرکت بین المللی که ماشین آلات تولید را به صنایع کفش اختصاص می دهد، در سال ۱۹۲۹ شرکت بوستون بلکینگ را به دست آورد. این شرکت در بیشتر قرن بیستم، بخش شیمیایی USM را به عنوان شرکت گسترش و تنوع بین المللی تبدیل کرد. این بخش بعدا به عنوان گروه شیمی بسکت شناخته شد.

رشد از طریق کسب
در سال ۱۹۹۰، Bostik توسط Total، شرکت نفت و گاز فرانسه خریداری شد. مجموع Total Bostik را گسترش داد و با ادغام آن با وابستگان خود و از طریق خرید، بسکت را به تدریج در میان بازیکنان پیشرو این صنعت آورد.

Bostik Findley در سال ۲۰۰۱ در نتیجه ادغام دو شرکت بزرگ نفت و گاز فرانسه، Total Fina و Elf Aquitaine و دو شرکت Bostik و Ato Findley تشکیل شد. در سال ۲۰۰۴، Bostik نام تجاری رسمی این شرکت شد.

همکاری شرکت بوستیک با شرکت شیمی پژوه از طریق واردات محصولات این شرکت از قبیل چسب و رزین می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت محصولات شرکت بوستیک با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *